Curriculla

Intr-o prima faza copilul investigheaza lumea la nivel senzorial. Va fi incurajat sa o faca, sub indrumarea educatorilor nostri. In aceasta faza in salile de clasa sau afara copii vor desfasura activitati Art&Craft, alaturi de educatori si profesorul de sport.

In ceea de a doua etapa se va trece la abstractizarea notiunilor. Capacitatea imaginativa a personalului nostru de a transpune realitatea in simboluri reprezinta un punct forte al conceptului educational dezvoltat de Arca de joaca. Notiunile vor fi incarcate de emotie, emotie transmisa in limbajul specific celor carora ne adresam. Prin imaginarea de situatii in care cei prezenti devin personaje, se trece de fapt de la concret la abstract. Prin jocuri de rol, acest lucru devine posibil.

In cea de a treia etapa simbolistica deja perceputa de copil la nivel emotional, va fi fixata prin repetitie. In aceasta etapa va exista posibilitatea ca prin jocuri in clasa sau in curte, sa opereze cu simboluri deja fixate in memoria lor.

La Arca de joaca, fie ca vor invata notiuni de matematica, stiinte, limbaj, o vor face cu bucuria jocului, avand intotdeauna ca principal scop creearea unui fundament solid pentru dezvoltarea lui ulterioara intelectuala, fizica si psiho-emotionala.

La baza tuturor activitatiilor se va afla curriculum national, iar copii vor avea ore de limbaj, matematica, cunoasterea mediului, stiinte, teatru, dans, vor studia limba engleza/limba germana si vor avea zilnic ore de sport.